Weboldal Készítés - Dinamikus és statikus egyedi weboldalak készítése, üzemeltetése, teljes körű kezeléssel, ügyintézéssel és marketing szolgáltatásokkal.

Személyre szabottan készítjük el versenyképes weboldalát, marketingre építve célcsoport specifikusan.

web struktúra kialakítása

Weboldal struktúrájának megtervezése

A legkényelmesebb megoldás, ami elnavigálja a látogatókat a céljaik irányába.

szövegírás

Szövegírás

Ütős szövegek kulcsszókutatás és elemzés alapján.

webdesign

Webdesign

Egyedi grafikai anyagokkal tesszük különlegessé a weboldalak megjelenését.

weboldal kontroll és karbantartás

Weboldal kontroll és karbantartás

Folyamatos weboldal monitorozás és karbantartás. Évszaktól függetlenül.

weboldal seo - Keresőoptimalizálást

Weboldal SEO - Keresőoptimalizálás

Keresőoptimalizálást, kulcsszókutatással és a trendek megfigyelése alapján végezzük.

weboldal garancia

Weboldal Garancia

Teljes körű felelősséget vállalunk a weboldalak megfelelő működéséért.

weboldal árak

Weboldal árak

Tekintse meg weboldal árainkat.

Vissza a főoldalra

Weboldal struktúrájának megtervezése

A webhely struktúra vagy más néven webhelyarchitectúra arra utal, hogy az adott webhely egyes oldalai és tartalmai hogyan kapcsolódnak és épülnek fel egymáshoz viszonyítva. Egy jól felépített webhely struktúra a felhasználók számára a lehető legjobb élményt nyújtja a weboldal látogatása során, mindemellett segítségével a keresőmotorokban is jó helyezést ér el az adott oldal. Egy jól felépített weboldal struktúra biztosítja a látogatók számára az oldalon való könnyű navigálást, vagyis gyorsan megtalálják, amit keresnek és egyetlen kattintás sem vész kárba. Manapság egyetlen weboldal is állhat több ezer oldalból, az egyes tartalmak pedig használhatók tartalom megosztására, reklámozásra, értékesítésre, sőt egy egész vállalkozások működtetésére is. Ez azt jelenti, hogy egy webhely felépítése és architektúrája egy kicsit szélesebb körű téma, mint pár évvel ezelőtt volt.

Egy jól megtervezett weboldal tükrözi a márka által közvetíteni kívánt értékeket, a márka arculatát, az általa kínált termékeket és szolgálatatásokat. Azonban a webhely struktúrájának megtervezése többről szól, mint az információk logikus elrendezése a könnyű navigálhatóság érdekében. Az oldalon található információk hierarchiáját az algoritmus nyelvén kell kódolni. Emellett a tartalmak hiteles forrásból való beszerzése, friss és minőségi jellege és cselekvésre való késztetése is ugyancsak a tervezés részét képezik. A mobilra való optimalizálás és az erős márkaépítő szerep egyre fontosabbá válik a szerkezet összerakása során.

A webhelyek felépítése ugyanolyan szerkezeten alapul, mint amilyen az enciklopédiák tartalomjegyzékének rendszerezéséhez használatos. A könyvekben több száz vagy több ezer oldalnyi információ áll rendelkezésre logikusan felépített és elrendezett szakaszokban, fejezetekben és alfejezetekben. Egy jól összerakott webhely szerkezete is ezen az elven épül fel a felhasználók könnyebb eligazodása érdekében. A weboldal tetején az általánosabb információk, majd az egyre részletesebb és specifikusabb információkkal foglalkozó alfejezetek állnak. Ez lehetővé teszi a webhely felhasználóinak, hogy először egy átfogóbb kategóriába léphessenek, amelyről többet szeretnének megtudni, majd különböző szinteken keresztül lefelé fúródva keressék meg azt, amit szeretnének. Ezt a struktúrát különböző módon lehet felépíteni, például felülről lefelé vagy alulról felfelé, de az alapelv többnyire ugyanaz marad. A négy fő weboldal szerkezet a hierarchikus, a hálós, a lineáris és az adatbázisos felépítésű. Bár a világon több mint 9 milliárd különböző weboldal létezik, azonban, ha lehámozzuk a felszínt a legtöbb weboldal ezen egyszerű webhely-hierarchiákon alapul.

Amikor arra a kérdésre kerül a sor, hogy mi az ideális webhelyszerkezet, nem létezik egyféleképpen alkalmazható megoldás. Sok múlik azon, hogy mit szeretne elérni webhelyével. Ha egyszerű webhelyet szeretne, amelyen egyszerűen csak a névjegykártyája lesz megtalálható, akkor a hierarchikusan optimalizált webhelyszerkezet működhet a legjobban. Ha azonban egy hatalmas e-kereskedelmi webhelyet szeretne létrehozni több ezer termékoldallal, amelyeket az emberek böngészhetnek, akkor a mátrix struktúra működhet a legjobban. Ezért a webhely architectúrájának tervezése többről szól, mint a webhely felépítésének mechanikájáról. Sok időt és energiát kell belefektetnie a szerkezet logikai felépítésének kialakításába és a potenciális ügyfelek internethasználói szokásainak megismerésébe, ha azt szeretné, hogy weboldalán az adott célcsoport könnyen kiigazodjon és elégedetten távozzon.

Szövegírás

A szövegírói szolgáltatás lényege, hogy marketingcélú szöveget készít, amelynek egyetlen célja van: elcsábítani az olvasót. A szövegírás a digitális tartalmak meggyőző megírásának művészete, amelyek célja, hogy cselekvésre késztesse a látogatókat. A szövegírás segít abban, hogy márkája, terméke és szolgáltatásai kiemelkedjenek versenytársai közül. Javítja a SEO-t és vonzza az organikus forgalmat. Bár a szövegírás fő célja nem azonos a SEO-jával, mivel a SEO a rangsorolás növelésére szolgál, a szövegírás fő célja pedig, hogy az olvasókat a következő lépésre vigye és a forgalmat leadekké és végül értékesítéssé alakítsa át. Azonban SEO-szövegírásra is van lehetőség, amelynek során a forgalmat növelő, bevált SEO-gyakorlatok (például kulcsszókutatás) olyan meggyőző szavakkal párosíthatjuk, amelyek a felhasználókat konkrét cselekvésre csábítják, például egy termék megvásárlására vagy egy e-mail listára való feliratkozásra.

A szövegírók különböző típusú szövegeket készítenek, amelyek a hosszabb tartalmi formáktól a rövid termékleírásokig és reklámszlogenekig terjedhetnek. Azonban egy szövegírás a weboldalak fő-, és alfejezetinek megírásán felül blogbejegyzések, hirdetések, sajtóközlemények, marketing célú szórólapok, céges szlogenek és közösségi média tartalmak megírásáról is szól. Mivel a márka által közzétett tartalmak és a márka általa használt marketing közvetíti a márkaüzenetet, ezáltal ezek testhezálló és összhangú közlésében a szövegíróknak rendkívül fontos szerepük van. Szakmai szövegírás nélkül nem lehetséges a márka egységes hangjának átadása. Objektíven tudja egy szövegíró megvizsgálni a tartalmat, hogy megbizonyosodj arról, hogy az értéket nyújt, tükrözi a márkát, és megfelel a tervezett célnak. Egy jó szövegíróval időt takaríthat meg magának és alkalmazottjainak, hiszen átlátható és tiszta célokat közvetít a weboldalon olvasható információkkal, így elkerülve az esetleges félreértéseket. A szövegírás segít meggyőző, minőségi, helyesírási hibáktól mentes tartalmat közlésében, márkáját bepozícinálva egy magas presztízsű kategóriába. Minden kreatív és marketing igényét lefedi, beleértve a reklámot, a márkaépítést, a közösségi médiát és az e-mail marketinget. Azzal a képességgel rendelkezik egy képzett szövegíró, hogy olyan gondolatokat közvetítsen, amelyek végső soron cselekvésre késztetik a közönséget.

Webdesign

A webdesign az online tartalmak tervezésének, koncepciójának és elrendezésének folyamata. Azonban manapság a weboldalak tervezése már túlmutat az esztétikán. Kiterjed a weboldalak általános funkcionalitására, továbbá a webes-, mobil-, és felhasználói felület kialakítására is. A webdesign meghatározza egy weboldal céljait és elősegíti a hozzáférhetőséget minden potenciális felhasználó számára. Ez a folyamat magában foglalja a tartalom és a képek megfelelő elrendezését, valamint az alkalmazások és egyéb interaktív elemek integrálását. Mivel a megjelenés és a dizájn létfontosságú eleme egy versenyképes weboldalnak, ezért a megfelelő webdesign elengedhetetlen egy innovatív, sikeres vállalkozáshoz.

A webdesign szolgáltatással számos előnyre teher szert. A keresőmotor-optimalizálás során a webdesign úgy kódolja az információkat, hogy a keresőmotorok el tudják olvasni azokat. Ez fellendítheti az üzletet, mivel a webhely megjelenik a keresési találati oldalak tetején és elősegíti a láthatóságot az emberek számára. Egy professzionálisan összerakott webdesign pozitívan befolyásolja az ügyfelek elégedettségét, mivel gyorsan biztosítja számukra a keresett információt. Segít a vállalatnak pozitív kapcsolatot kiépíteni a látogatókkal, mivel biztosítja, hogy a weboldalon a navigáció könnyen érthető, kiszámítható és következetes legyen. A webdesign biztosítja a webhelyek könnyű megtekinthetőségét és navigálhatóságát mobil eszközről. Hiszen, ha egy weboldal jól megtervezett és mobil kompatibilis, az ügyfelek könnyebben elérhetik a vállalkozást. A webdesign segít egy vállalatnak abban, hogy egyértelmű márkát építsen ki vagy tartson fenn. Ha egy weboldal következetesen fejezi ki az általa képviselt márkát, könnyebbé teszi a navigációt és segít az ügyfeleknek abban, hogy a vizuális elemeket egyértelműbben azonosítsák az adott márkához vagy annak termékeihez/szolgáltatásaihoz. A webtervezési szolgáltatás technikai hatékonyságot biztosít, ugyanis kódolással lehetővé teszi a gyors betöltési időt, a működő linkeket, a dinamikus képeket és grafikákat. A webtervezők jelentéseket futtatnak, hogy megértsék hogyan lépnek kapcsolatba az emberek egy weboldallal. Ennek segítségével meghatározzák, hogy mely oldalakon van több vagy kevesebb forgalom és a webdesignt a felhasználói élmény optimalizálására alakítják. Egy vonzó webdesign arra ösztönzi a látogatókat, hogy olyan sokáig maradjanak az oldalon, hogy feliratkozzanak vagy vásárlókká konvertálódjanak. Mivel a webdesign eléri a célzott vásárlókat és a keresőmotorokat, segít a vállalkozásnak abban, hogy konverziókat érjen el a webhelyen és javítsa az eladásokat.

Legyen szó akár weboldal, akár mobilalkalmazás tervezéséről, a webdesign szolgáltatás segít igényeinek megfelelő, felhasználó barát élményt biztosítani ügyfeleinek. A webdesign munka során többek között:

• Könnyen olvasható betűtípusok és megfelelő színsémák beazonosítása történik, amelyek lehetővé teszik a weboldalon található tartalmak könnyű olvashatóságát.

• A márka identitása beépül a színekbe, betűtípusokba és az elrendezésbe.

• A weboldal struktúra térképének létrehozásával az élményszerű felismerésen alapuló navigációt biztosít ügyfeleinek.

• A képek, logók, szövegek, videók, alkalmazások és egyéb elemek megfelelő helyre helyezésével növekszik az ügyfélelégedettség.

• A weboldalak optimalizált változatai asztali és mobil nézetre is elkészülnek.

• Minden preferenciához alkalmazkodva a leghatékony megoldásokat kapja a megrendelő egyéni igényekre szabva.

Weboldal kontroll és karbantartás

A weboldal kontroll és karbantartás alatt azon folyamatok összességét értjük, amelyek biztosítják a weboldal professzionális, naprakészen tartását, zökkenőmentes működését, valamint az optimális teljesítményének fenntartását. Ez olyan feladatokat foglal magában, mint a webhelyen található összes link működésének biztosítása, a tartalom rendszeres frissítése és a törött linkek javítása. A webhely rendszeres frissítése és karbantartása elengedhetetlen ahhoz, hogy webhelye teljes kapacitással működjön. Akárcsak az autók, a webhelyek is ellenőrzést, karbantartást igényelnek a megfelelő működéshez.

A webhely megfelelő karbantartása segít a webhely biztonságának biztosításában, az új látogatók számának növelésében, a visszatérő forgalom növelésében és még sok másban. A weboldalak kontroll és karbantartás hat fő területből áll, amelyek rendszeres felülvizsgálatot és frissítést igényelnek. Ez a biztonság, a tartalom, a tervezés, a technikai SEO, a funkcionalitás és a teljesítmény.

A weboldalon használt hardver és szoftver rendszeres ellenőrzése nélkül a weboldal hajlamos összeomolni. Ennek oka, hogy az oldalon található bővítmények, témák és alapfájlok elavulnak vagy a szerver sávszélessége, tárhelye eléri a maximális kapacitását. Általánosságban elmondható, hogy egy weboldal havi rendszerességű ellenőrzést és karbantartást igényel. Azonban ez alól vannak kivételek. Például egy-egy nagyobb fejlesztés vagy újítás után ez az időintervallum lerövidül, ugyanis az esetleges hibák felszínre hozása folyamatos kontrollt és sűrűbb karbantartást igényel. Folytonos monitorozással és a felmerülő hibák azonnali javításával lehet ilyen esetben a felhasználói élmény és márkahűség csökkenő tendenciáját megakadályozni.

Weboldal SEO-keresőoptimalizálás

A keresőmotor optimalizálás (angolul Search Engine Optimization, azaz SEO) egy olyan weboldal optimalizálási folyamat, mely segít webhelyét előrébb sorolni az organikus találatok között. Más szóval kulcsszókutatás fejlesztés, mely segít weboldalának a magasabb helyezés elérésében. A keresőoptimalizálásba beletartozik a keresési eredmények rangsorolásától kezdve a weboldal első benyomásán át minden, egészen addig, míg a látogató meg nem találja az általa keresett tartalmat. Tehát olyan tartalmakat és weboldalakat kell létrehozni, mely érdekes közönsége számára és valóban rákeresnek. Gyakori hiba azonban, hogy túlságosan olyan tartalmakat gyártanak a vállalkozások, amelyek nem céloznak konkrét kulcsszavas kifejezéseket vagy esetleg ugyanazt a kifejezést célozzák meg többször is. Ezzel pedig az elérni kívánt eredmény ellentété érik el, hátrébb sorolják őket a keresőmotorok. Ennek okán kiemelkedően fontos a célcsoport számára láthatóvá váláshoz a szakmailag jól beállított keresőoptimalizálás a vállalkozások weboldalán. Amíg léteznek weboldalak és keresőmotorok, addig a SEO-ra szükség lesz. Bár a SEO 10 év múlva valószínűleg nagyon különbözni fog mai formájától, ám arról folyamatosan gondoskodni kell, hogy webhelye a megfelelő jeleket küldje a keresőmotoroknak és így az első találatok között legyen látható. A SEO sikertényezői közé tartozik a keresési élményre való optimalizálás, az emberek számára történő tartalomkészítés, valamint a hangalapú keresésre való felkészülés. A SEO három összetevőből áll: az on-page SEO-ból, az off-page SEO-ból és a technikai SEO-ból.

Az olyan keresőmotorok, mint a Google mindig előnyben részesítik azokat a webhelyeket, amelyek a legjobb felhasználói élményt nyújtják. Ez azt jelenti, hogy weboldalának legfontosabb része a technikai SEO, vagyis amikor technikailag kell optimalizálnia weboldalát az emberek és a keresőmotorok számára is. A technikai SEO célja, hogy megkönnyítse a keresőmotorok számára a webhely feltérképezését és felgyorsítsa a webhelyet, ezzel a felhasználói élményt magasabbra fokra emelve. A technikai SEO a weboldalon felmerülő duplikált tartalmak eltávolítása mellett segítséget nyújt a weboldalának szerkezetével kapcsolatos problémák feltárásában, továbbá minden egyéb weboldalon található technika aspektus optimalizálásában.

Az on-page SEO a weboldal összetevőinek optimalizálására összpontosít annak érdekében, hogy az magasabb rangsorolást érjen el. Ez elsősorban a weboldal tartalmának és a HTML forráskódnak a tökéletesítését jelenti. Egy on-page SEO kiépítéséhez megfelelő kulcsszókutatást kell végeztetnie szakemberekkel, majd azután olyan tartalmat kell gyártania, amelyek megoldást nyújtanak a célközönsége kereső kérdéseire. Összpontosítania kell arra, hogy ügyfelei számára állítson elő értékes tartalmat. Ezt pedig belső linkek használatával, kulcsszókutatással, az URL-ek kulcsszavakra való optimalizálásával, illetve cím és kép optimalizálással érheti el.

Több mint milliárdnyi weboldal létezik. Nem számít, hogy milyen területhez tartozik vállalkozása, mindig vannak és lesznek versenytársak, akik ugyanúgy versenyeznek célközönsége figyelméért. A Google különböző keresési algoritmusokat használ a tartalmak rangsorolásához abban az esetben, ha sok tartalom van ugyanarra a keresési kérdéskörre. Az off-page SEO a legjobb megoldás az említett helyzetben, ugyanis, ha a keresőmotorok úgy ítélik meg, hogy tartalma hiteles, minőségi és szakértői válaszokat ad a látogatóknak, akkor egyre több embernek fogja ajánlani azt, így a dobogós helyek egyikére kerül weboldala. Az off-page SEO arra összpontosít, amit a weboldalán kívülről jön. Elsősorban arról szól, hogy más hiteles oldalakról nem spam linkeket szerezzen weboldalára és építse márkáját. Ha kiváló minőségű kapcsolódó tartalmakat fejleszt, amelyek segítik a felhasználókat, akkor meg fogják osztani tartalmait. Emellett más webhelyek és bloggerek is hivatkozni fognak az Ön tartalmára, ami automatikusan segíti növelni weboldala tekintélyét. Ha ez megtörténik, a keresőmotorok hiteles és releváns forrásként fogják azonosítani a webhelyét. Ez segít abban, hogy a legjobb helyezést érje el. Sok marketinges az off-page SEO-t tartja a legnehezebb és legösszetettebbnek a három tényező közül, ám megfelelő szakmai tapasztalattal és rálátással rendelkező munkatársaink segítenek egy eredményorientált SEO stratégia minden elemének kialakításában.

Weboldal garancia

Az EzMakreting.hu által kínált weboldal garancia a termékvédelem egy olyan formája, amely magába foglalja az EzMarketing csapat által készített weboldalak teljes körű azonnali hiba javítását, karbantartását és a weboldal frissítését. Vagyis 100%-os garanciát vállalunk a kezünk alatt készült munkákra, a nap 24 órájában. Ez a teljes körű védelemmel előnyt nyújt az Ön számára, ugyanis bebiztosítja cégét és befektetett kiadásait a megbízható, minőségi megrendeléssel. Segítségünkkel egy jó weboldal létrehozására nem kiadásként, hanem befektetésként tekinthet mindenre kiterjedő garanciánk miatt. Megrendeléseink addig nem tekinthetőek teljesen elkészültnek, míg az átadott anyagok a megrendelő által elvárt igényeket nem fedik le teljesen és nem kaptunk visszajelzést a vevő maximális elégedettségéről. Az elkészült weboldalak működésével felmerülő bármilyen kivetnivalóval kapcsolatban, az átadás időpontján túl is kereshet minket. Mi valóban teljes körű garanciát vállalunk a kezünk alatt készült weboldalak működésére!