Ön mennyire ismeri a konkurenseit? Figyelemmel kíséri a munkájukat?
Sokszor olyan cégek, szolgáltatók is versenytárnak számítanak, akikre nem is gondolnánk. A piaci pozíció javítása és megtartása érekében elengedhetetlen ismerni a konkurenseket. Igazi sikereket ugyanis csak így lehet elérni.
Mi történik a versenytárs elemzés során?
Komplex módon összegyűjtjük, majd elemezzük a fellelhető adatokat. Önnek pedig a kiértékelt eredményeket nyújtjuk át, összegezve a tanulságokat és tennivalókat.
Mit vizsgálunk a versenytárs elemzés során?
Kik számítanak releváns versenytársnak? Mennyien vannak a piacon?
Milyen erős a cége/vállalkozása jelenlegi online pozíciója?
Mennyire hatékony a konkurensek kommunikációja?
Milyen módon szerzik az ügyfeleiket?
Miként tesznek szert új ügyfelekre?
Milyen fizetett és organikus (nem fizetett) eszközöket használnak?
Milyen értékesítési rendszerük és stratégiájuk van?
Hogyan jellemezhető a termékük/szolgáltatásuk és az ehhez kapcsolódó értékesítési csatornák minősége?
Mennyire számítanak megbízhatónak a piacon?
Minden olyan piaci rést segítünk feltárni, ami kiaknázatlanul hever. A fontos döntések meghozatalához pedig megalapozott, előkészített információkkal szolgálunk. Konkrét számokkal és valós érvekkel támasztjuk alá azt, hogy a konkurensek honnan és milyen módon szereznek vevőket. Önök pedig hogyan tudnak erre eredményesen reagálni.