Biztosan sokszor halották már: az információ fél siker... és ez bizony így is van.
Ahhoz, hogy egy vállalkozás sikeresen tudjon működni, érdemes azt megalapozott információkra építeni.
Éppen ezért szükséges még indulás előtt adatot gyűjteni a:
Szolgáltatás vagy termék keresletéről, kínálatáról
Piaci, üzleti lehetőségekről és az esetleges veszélyeiről
Célcsoportokról, célközönségekről
Hatékony marketing eszközökről
Pénzügyi kiadásokról, tervekről
Véleményekről
Nem így indultam? Mit tegyek? Ekkor sincs tragédia, de érdemes ezeket a lépéseket mihamarabb pótolni a versenyképesség érdekében.
Az EzMarketing csapatával azon dolgozunk, hogy a piackutatás révén válaszoljunk azokra a kérdésekre, hogy:
Mik az aktuális trendek?
Milyen kereslet, kínálat van a szolgáltatásaira, termékeire?
Milyen célközönséget érdemes megcélozni?
Milyen marketing eszközöket célszerű alkalmazni?
Milyen üzleti stratégiát szükséges használni?
Milyen pénzügyi tervel kell rendelkezni?
Van-e más konkurencia a piacon?
Hány konkurens (versenytárs) van a piacon?
Milyen erős a jelenlegi piaci pozíciójuk?
Milyen forrásból szerzik az ügyfeleiket?
Milyen eszközökkel szerzik az ügyfeleiket?
Honnan és milyen módszerrel szerzik a fizetett vagy organikus forgalmukat?
Miben tudnánk jobbak lenni, mint ők?