EzMarketing - Piackutatás

#piackutatás #versenytárs #konkurencia #piaci pozíció #termék ár összehasonlítás #szolgáltatás összehasonlítás #ezmarketing

Biztosan sokszor halották már: az információ fél siker... és ez bizony így is van.


Ahhoz, hogy egy vállalkozás sikeresen tudjon működni, érdemes azt megalapozott információkra építeni.

Éppen ezért szükséges még indulás előtt adatot gyűjteni a:

  • Szolgáltatás vagy termék keresletéről, kínálatáról
  • Piaci, üzleti lehetőségekről és az esetleges veszélyeiről
  • Célcsoportokról, célközönségekről
  • Hatékony marketing eszközökről
  • Pénzügyi kiadásokról, tervekről
  • Véleményekről

  • Nem így indultam? Mit tegyek? Ekkor sincs tragédia, de érdemes ezeket a lépéseket mihamarabb pótolni a versenyképesség érdekében.

    Az EzMarketing csapatával azon dolgozunk, hogy a piackutatás révén válaszoljunk azokra a kérdésekre, hogy:


  • Mik az aktuális trendek?
  • Milyen kereslet, kínálat van a szolgáltatásaira, termékeire?
  • Milyen célközönséget érdemes megcélozni?
  • Milyen marketing eszközöket célszerű alkalmazni?
  • Milyen üzleti stratégiát szükséges használni?
  • Milyen pénzügyi tervel kell rendelkezni?
  • Van-e más konkurencia a piacon?
  • Hány konkurens (versenytárs) van a piacon?
  • Milyen erős a jelenlegi piaci pozíciójuk?
  • Milyen forrásból szerzik az ügyfeleiket?
  • Milyen eszközökkel szerzik az ügyfeleiket?
  • Honnan és milyen módszerrel szerzik a fizetett vagy organikus forgalmukat?
  • Miben tudnánk jobbak lenni, mint ők?



  • Kérem az ingyenes tanácsadást