Marketing szolgáltatások

Online és Offline marketing szolgáltatások teljes körű ügyintézéssel, több mint 7 éves ügyfél referenciákkal.

marketing tanácsadás

Marketing tanácsadás

Megmutatjuk a sikerhez vezető utat, és feltárjuk a fennálló hibákat.

keresőoptimalizálás

SEO - Keresőoptimalizálás

Keresőoptimalizálás piac és kulcsszókutatással. Kerüljön Ön is az élmezőnybe!

Google ADS hirdetés kezelés

Google Adwords hirdetéskezelés

Google ADS kampányok és hirdetések készítése, kezelése, optimalizálása, monitorozása.

facebook hirdetéskezelés

Facebook hirdetéskezelés

Egyedülálló, kreatív facebook hirdetések készítése és kezelése.

tiktok marketing

TIKTOK marketing

Business fiók felépítése, kreatív videók gyártása és kezelése.

piackutatás

Piackutatás

Segítünk felmérni a piaci jelenlétet és a szolgáltatás teljesítményét.

versenytárs elemzés

Versenytárs elemzés

Konkurensek meghatározása, stratégia, termék és szolgáltatás elemzéssel.

offline marketing

Offline marketing eszközök

Offline marketing stratégia teljes körű tervezése és kivitelezése.

email marketing

E-mail Marketing

Jogszerű hírlevelezés, a releváns célcsoportnak.

marketing árak

Marketing Árak

Havidíjas és projekt alapú szolgáltatások

Vissza a főoldalra

Marketing tanácsadás

Alapvetően a marketing a vásárlói igények azonosítása és annak meghatározása, hogyan lehet a legjobban kielégíteni ezeket az igényeket. A piackutatás és a piac, valamint a partnereink megértése kulcsfontosságú feladat. Ezen felül még fontos teendőink közé tartozik a megfelelő szempontok megállapítása, a hasznos perspektívák begyűjtése és az üzleti stratégia megtervezése.

Marketing tanácsadásunk célja, hogy minél több adatot gyűjtsünk össze a vállalkozásáról, megértsük igényeit és ezen információk alapján segítsük klienseink marketingjét sikeressé tenni, valamint fennálló problémáit is ezzel egyidejűleg megoldani. A tanácsadásunk lényege egy még nem létező marketing elkészítése a konzultáció alapján, vagy egy meglévő folyamat módosítása egy minél jövedelmezőbb vállalkozás eléréséhez. Legtöbbször a stratégiaépítés, hiányzó információk feltárása és pótlása, egyéb marketinggel kapcsolatos problémák megoldása miatt lehet szükség a marketing tanácsadásra.

SEO - keresőoptimalizálás

A keresőoptimalizálás (angolul Search Engine Optimization, azaz SEO) egy olyan mechanizmus, amely az egyes webhelyek organikus megjelenését javítja a keresőmotorokban. A fő cél, hogy egy adott kifejezésre minél jobb helyen, vagyis minél előrébb jelenjen meg a weboldal az organikus eredmények között. A keresőoptimalizálás alkalmával tehát nem a fizetett keresési eredményekre koncentrálunk.

A SEO aranyszabálya a látogató számára minél jobban látszani, számára a minél jobb első benyomást kelteni és a lehető leggyorsabban megadni neki azt, amit keres a weboldal látogatása során. Mivel jelenleg a Google 255 faktort vesz figyelembe az adott weboldalon belül és kívül annak beosztályozása érdekében, ezért rendkívül fontos annak megfelelő összetétele a látható helyezés eléréshez és fenntartásához.


A keresőszolgáltatás abban segít, hogy jobb helyezést érjenek el az adott oldal a keresőmotorok működéséhez való hatékony alkalmazkodással. Ám fontos kiemelni, hogy nem egyszeri tevékenységről van szó, komolyabb eredményeket csak komolyabb erőfeszítésekkel lehet elérni és mivel egy folyamatosan változó piacról beszélünk, így a folyamatos montirozás és esetleges felülvizsgálás elengedhetetlen része a keresőoptimalizálásnak.


A SEO működése alapvetően 3 folyamatból áll: webpásztázás, indexelés és ranking. A webpásztázás során egy automatizált böngészés összegyűjti az adatokat a weboldalak tartalmáról és azok állományról. Ezután a keresőmotor elemzi és rangsorolja az összegyűjtött adatokat, majd ezekből egy indextáblát készít, így a keresési kritériumok segítségével gyorsan elkészíti a leghatékonyabb találati listát. Az indexelés fő célkitűzése tehát az egyes webhelyek elemzése után létrehozott kifejezések táblázatainak összerakása, amelyek kiemelik a webes dokumentumok jellemzőit és fontos szavait, szókapcsolatait. Végül a rengeteg begyűjtött adatból a keresőmotor a ranking során eldönti, hogy milyen találatok fognak megjelenni az egyes kifejezésekre.


A keresőmotorok nagyon összetett rendszert alkotnak. Három fő alappillérük a technikai SEO, az on-page SEO, az off-page SEO. A technikai SEO egyik legelső feladata megnézni, hogy indexelve van-e a weboldal, vagyis látható-e a keresőrobotok számára. A robots.txt fájl tájékoztatja a keresőmotorok feltérképező robotjait, hogy melyek azok az oldalak, amelyeket lekérhetnek webhelyéről és melyek azok, amelyek ne kerüljenek be a Google rendszerébe. Ezután megnézi, hogy a weboldal elérhető-e mobilbarát verzióban, illetve a weboldal gyorsaságát és méretét is szemügyre veszi.

A weboldal betöltési sebességét a képek mérete nagyban befolyásolja, így erre kiemelt figyelmet kell fordítani Az SLL beállításokat is ellenőrzi a keresőrobotok, így ha az Ön honlapján nincsen SSL titkosítás, a Google „Nem biztonságos” figyelmeztetést ad a böngészőben, és hátrébb sorolja azt. A keresőbarát URL-ek beállítása is fontos eleme a technikai SEO-nak, emellett a duplikált tartalmak elkerülésére és a megfelelő belső linkeltség kialakítására is kiemelt figyelmet kell fordítani.

Az off-page SEO jelmondata szerint minél többször hivatkoznak a felhasználók egy oldalra, az annál értékesebb, így a „ jó” linkek kulcs szereplői egy sikeres weboldalnak. Ezzel szemben az on-page SEO azokat a taktikákat foglalja magában, amelyeket a saját webhelyén használ és amelyek segítenek a keresőmotoroknak jobban megérteni a tartalmat. Ide tartoznak a releváns tartalmak közzététele mellett a címsorok, a HTML címkék és a képek optimalizálása.

Google Adwords Hirdetéskezelés

A Google Adwords, vagyis mai nevén Google Ads a Google fizetett hirdetési lehetőségeinek platformja, amely lehetővé teszi az azonnali célzott online hirdetési kampányok létrehozását. Egy olyan működési rendszerről van szó, mely során licitálni lehet a keresési találtokra és más, a Google-hez kapcsolódó tulajdonságokon megjelenő hirdetési felületre. A Google Adwords segítségével nem csak márkája népszerűréségét növelheti, hanem újra kapcsolatba léphet weboldalának korábbi látogatóival, szembe szállhat konkurenciáival és feltérképezheti lehetőségeit az egyes teljesítménymutatók segítségével. A rengeteg rendelkezésre álló adat segítségével hirdetéseit az Ön által megcélzott csoporthoz irányíthatja, ezzel kiszűrve az Ön számára irreleváns ügyfeleket, rengeteg felesleges kiadástól szabadítva meg vállalkozását. A különböző célzási módszerek segítségével potenciális ügyfelek ezreit akkor tudja megszólítani, amkor azok éppen az Ön termékeit vagy szolgáltatásait keresik, maximális profitot hozva vállalkozása számára.

Facebook hirdetéskezelés

A Facebook hirdetés olyan fizetett hirdetés, amelyet vállalkozása a világ egyik legnagyobb ismertségű hálózatán, a Facebookon helyezhet el. A felületen termékeinek/szolgáltatásainak előnyeit népszerűsítheti meglévő és potenciális ügyfelei körében, ezzel növelve az ügyfélelérést, az értékesítést és a keresletet. Mindemellett versenyelőnyre is szert teher, ezzel hosszú távú pozicionálását előmozdítva.

A felületen regisztrált felhasználók száma és a rendelkezésre álló adatok biztosítják a magas szintű közönségcélzást, mellyel rengeteg felesleges marketingkiadástól szabadíthatja meg vállalkozását. Egy Facebook hirdetés létrehozása során a célcsoporthoz és az elérni kívánt eredményhez illő stratégia kialakítására és szükség esetén felülvizsgálatára van szükség, amely pozitív megtérülést eredményez a befektetésből. Ám ahhoz, hogy valóban kifizetődő legyen a bele fektetett energia és pénz, folyamatos monitorozásra és elemzői meglátásokra van szükség.

Mivel különböző szegmenseket különböző tartalmakkal lehet megszólítani, így a célcsoportok precíz beazonosítása és azokhoz külön kialakított stratégia elengedhetetlen elemei a sikeres hirdetéskezelésnek.

Emellett a szöveg és a vizuális elemek egymáshoz illő megjelenése, a tartalom figyelemfelkeltő jellege, a vállalkozás értékeinek kommunikálása és még számos más tényező figyelembevételével alakul ki egy sikeres technika az adott kampány adott ügyfélkörében. Ám a nagyobb érdeklődés nagyobb bevételt generál, ugyanis minél nagyobb elkötelezettséget tud elérni hirdetéseivel, annál valószínűbb, hogy szélesebb tömegeknek mutatja meg a Facebook az adott hirdetést, ezzel nagyobb elérést biztosítva. Így tehát rendkívül fontos a Facebook futó hirdetések folyamatos kezelése, monitorozása és felülvizsgálata a hosszú távú pozitív eredmények érdekében.

E-mail marketing

Az e-mail marketing a marketing egyik formája, amellyel az Ön jelenlegi és potenciális ügyfeleinek figyelmét tudja felkelteni célzott e-mailek küldésével. Általában új termékek bevezetésénél vagy egy promóciós időszak elején szokták kiküldeni ezeket az e-maileket a vállalatok. Egy megfelelő e-mail marketing sokat segíthet a márkaépítésben, márkahűség kialakításában, elköteleződés szorosabbá tételében és a vállalat bevételeinek növelésében. Fő célkitűzése az ilyen e-maileknek általában a jelenlegi vagy potenciális ügyfelek figyelmének felkeltése a vállalat által kínált termékek iránt, ezzel vásárlásra ösztönözve őket. Ezen fajta kapcsolatfelvétel szorosabb kapcsolatot alakít ki a márka és az ügyfélkör között, így ez rendkívül érzékeny marketingnek számít.

Kivitelezése sok időt és energiát vesz igénybe, ám megtérülése igen sikeres, így megéri a befektetett energia. Megtervezése függ az elérni kívánt eredménytől, a címzettekkel való kapcsolat szorosságától, a mondanivaló intenzitásától, a célcsoport adottságaitól és még sok egyéb tényezőtől. Az üzenet megfelelő átadásához. a tartalomnak lényegre törőnek és figyelemfelkeltőnek kell lennie, ezen világos kommunikációval bizalmat kialakítva a címzettekben. A szöveg megfogalmazásán felül a design kialakítása és az időzítés is nagyban különbözik az elérni kívánt céltól és a célcsoporttól függően. Mindezeket együttesen és emellett még számos más tényezőt is mérlegelni kell az adott szándékhoz mérten, mely teljesen egyedivé tesz minden sikeres e-mail marketinget.