Marketing szolgáltatások - tanácsadás, keresőoptimalizálás, hirdetéskezelés, piackutatás, versenytárs (konkurencia) elemzés, email és offline marketing.

Online és Offline marketing szolgáltatások teljes körű ügyintézéssel, több mint 8 éves ügyfél referenciákkal.

marketing tanácsadás

Marketing tanácsadás

Megmutatjuk a sikerhez vezető utat, és feltárjuk a fennálló hibákat.

keresőoptimalizálás

SEO - Keresőoptimalizálás

Keresőoptimalizálás piac és kulcsszókutatással. Kerüljön Ön is az élmezőnybe!

Google ADS hirdetés kezelés

Google Adwords hirdetéskezelés

Google ADS kampányok és hirdetések készítése, kezelése, optimalizálása, monitorozása.

facebook hirdetéskezelés

Facebook hirdetéskezelés

Egyedülálló, kreatív facebook hirdetések készítése és kezelése.

tiktok marketing

TIKTOK marketing

Business fiók felépítése, kreatív videók gyártása és kezelése.

piackutatás

Piackutatás

Segítünk felmérni a piaci jelenlétet és a szolgáltatás teljesítményét.

versenytárs elemzés

Versenytárs elemzés

Konkurensek meghatározása, stratégia, termék és szolgáltatás elemzéssel.

offline marketing

Offline marketing eszközök

Offline marketing stratégia teljes körű tervezése és kivitelezése.

email marketing

E-mail Marketing

Jogszerű hírlevelezés, a releváns célcsoportnak.

marketing árak

Marketing Árak

Havidíjas és projekt alapú szolgáltatások

Vissza a főoldalra

Marketing tanácsadás

Alapvetően a marketing a vásárlói igények azonosítása és annak meghatározása, hogyan lehet a legjobban kielégíteni ezeket az igényeket. A piackutatás és a piac, valamint a partnereink megértése kulcsfontosságú feladat. Ezen felül még fontos teendőink közé tartozik a megfelelő szempontok megállapítása, a hasznos perspektívák begyűjtése és az üzleti stratégia megtervezése.

marketing tanácsadásüzleti tanácsadás

Marketing tanácsadásunk célja, hogy minél több adatot gyűjtsünk össze a vállalkozásáról, megértsük igényeit és ezen információk alapján segítsük klienseink marketingjét sikeressé tenni, valamint fennálló problémáit is ezzel egyidejűleg megoldani. A tanácsadásunk lényege egy még nem létező marketing elkészítése a konzultáció alapján, vagy egy meglévő folyamat módosítása egy minél jövedelmezőbb vállalkozás eléréséhez. Legtöbbször a stratégiaépítés, hiányzó információk feltárása és pótlása, egyéb marketinggel kapcsolatos problémák megoldása miatt lehet szükség a marketing tanácsadásra.

SEO - keresőoptimalizálás

A keresőoptimalizálás (angolul Search Engine Optimization, azaz SEO) egy olyan mechanizmus, amely az egyes webhelyek organikus megjelenését javítja a keresőmotorokban. A fő cél, hogy egy adott kifejezésre minél jobb helyen, vagyis minél előrébb jelenjen meg a weboldal az organikus eredmények között. A keresőoptimalizálás alkalmával tehát nem a fizetett keresési eredményekre koncentrálunk.

A SEO aranyszabálya a látogató számára minél jobban látszani, számára a minél jobb első benyomást kelteni és a lehető leggyorsabban megadni neki azt, amit keres a weboldal látogatása során. Mivel jelenleg a Google 255 faktort vesz figyelembe az adott weboldalon belül és kívül annak beosztályozása érdekében, ezért rendkívül fontos annak megfelelő összetétele a látható helyezés eléréshez és fenntartásához.

seokeresőoptimalizálás

A keresőszolgáltatás abban segít, hogy jobb helyezést érjenek el az adott oldal a keresőmotorok működéséhez való hatékony alkalmazkodással. Ám fontos kiemelni, hogy nem egyszeri tevékenységről van szó, komolyabb eredményeket csak komolyabb erőfeszítésekkel lehet elérni és mivel egy folyamatosan változó piacról beszélünk, így a folyamatos montirozás és esetleges felülvizsgálás elengedhetetlen része a keresőoptimalizálásnak.


A SEO működése alapvetően 3 folyamatból áll: webpásztázás, indexelés és ranking. A webpásztázás során egy automatizált böngészés összegyűjti az adatokat a weboldalak tartalmáról és azok állományról. Ezután a keresőmotor elemzi és rangsorolja az összegyűjtött adatokat, majd ezekből egy indextáblát készít, így a keresési kritériumok segítségével gyorsan elkészíti a leghatékonyabb találati listát. Az indexelés fő célkitűzése tehát az egyes webhelyek elemzése után létrehozott kifejezések táblázatainak összerakása, amelyek kiemelik a webes dokumentumok jellemzőit és fontos szavait, szókapcsolatait. Végül a rengeteg begyűjtött adatból a keresőmotor a ranking során eldönti, hogy milyen találatok fognak megjelenni az egyes kifejezésekre.


A keresőmotorok nagyon összetett rendszert alkotnak. Három fő alappillérük a technikai SEO, az on-page SEO, az off-page SEO. A technikai SEO egyik legelső feladata megnézni, hogy indexelve van-e a weboldal, vagyis látható-e a keresőrobotok számára. A robots.txt fájl tájékoztatja a keresőmotorok feltérképező robotjait, hogy melyek azok az oldalak, amelyeket lekérhetnek webhelyéről és melyek azok, amelyek ne kerüljenek be a Google rendszerébe. Ezután megnézi, hogy a weboldal elérhető-e mobilbarát verzióban, illetve a weboldal gyorsaságát és méretét is szemügyre veszi.

A weboldal betöltési sebességét a képek mérete nagyban befolyásolja, így erre kiemelt figyelmet kell fordítani Az SLL beállításokat is ellenőrzi a keresőrobotok, így ha az Ön honlapján nincsen SSL titkosítás, a Google „Nem biztonságos” figyelmeztetést ad a böngészőben, és hátrébb sorolja azt. A keresőbarát URL-ek beállítása is fontos eleme a technikai SEO-nak, emellett a duplikált tartalmak elkerülésére és a megfelelő belső linkeltség kialakítására is kiemelt figyelmet kell fordítani.

Az off-page SEO jelmondata szerint minél többször hivatkoznak a felhasználók egy oldalra, az annál értékesebb, így a „ jó” linkek kulcs szereplői egy sikeres weboldalnak. Ezzel szemben az on-page SEO azokat a taktikákat foglalja magában, amelyeket a saját webhelyén használ és amelyek segítenek a keresőmotoroknak jobban megérteni a tartalmat. Ide tartoznak a releváns tartalmak közzététele mellett a címsorok, a HTML címkék és a képek optimalizálása.

Google Adwords Hirdetéskezelés

A Google Adwords, vagyis mai nevén Google Ads a Google fizetett hirdetési lehetőségeinek platformja, amely lehetővé teszi az azonnali célzott online hirdetési kampányok létrehozását. Egy olyan működési rendszerről van szó, mely során licitálni lehet a keresési találtokra és más, a Google-hez kapcsolódó tulajdonságokon megjelenő hirdetési felületre. A Google Adwords segítségével nem csak márkája népszerűréségét növelheti, hanem újra kapcsolatba léphet weboldalának korábbi látogatóival, szembe szállhat konkurenciáival és feltérképezheti lehetőségeit az egyes teljesítménymutatók segítségével.

google adsgoogle adwords

A rengeteg rendelkezésre álló adat segítségével hirdetéseit az Ön által megcélzott csoporthoz irányíthatja, ezzel kiszűrve az Ön számára irreleváns ügyfeleket, rengeteg felesleges kiadástól szabadítva meg vállalkozását. A különböző célzási módszerek segítségével potenciális ügyfelek ezreit akkor tudja megszólítani, amkor azok éppen az Ön termékeit vagy szolgáltatásait keresik, maximális profitot hozva vállalkozása számára.

Facebook hirdetéskezelés

A Facebook hirdetés olyan fizetett hirdetés, amelyet vállalkozása a világ egyik legnagyobb ismertségű hálózatán, a Facebookon helyezhet el. A felületen termékeinek/szolgáltatásainak előnyeit népszerűsítheti meglévő és potenciális ügyfelei körében, ezzel növelve az ügyfélelérést, az értékesítést és a keresletet. Mindemellett versenyelőnyre is szert teher, ezzel hosszú távú pozicionálását előmozdítva.

facebookfacebook hirdetés

A felületen regisztrált felhasználók száma és a rendelkezésre álló adatok biztosítják a magas szintű közönségcélzást, mellyel rengeteg felesleges marketingkiadástól szabadíthatja meg vállalkozását. Egy Facebook hirdetés létrehozása során a célcsoporthoz és az elérni kívánt eredményhez illő stratégia kialakítására és szükség esetén felülvizsgálatára van szükség, amely pozitív megtérülést eredményez a befektetésből. Ám ahhoz, hogy valóban kifizetődő legyen a bele fektetett energia és pénz, folyamatos monitorozásra és elemzői meglátásokra van szükség.

Mivel különböző szegmenseket különböző tartalmakkal lehet megszólítani, így a célcsoportok precíz beazonosítása és azokhoz külön kialakított stratégia elengedhetetlen elemei a sikeres hirdetéskezelésnek.

Emellett a szöveg és a vizuális elemek egymáshoz illő megjelenése, a tartalom figyelemfelkeltő jellege, a vállalkozás értékeinek kommunikálása és még számos más tényező figyelembevételével alakul ki egy sikeres technika az adott kampány adott ügyfélkörében. Ám a nagyobb érdeklődés nagyobb bevételt generál, ugyanis minél nagyobb elkötelezettséget tud elérni hirdetéseivel, annál valószínűbb, hogy szélesebb tömegeknek mutatja meg a Facebook az adott hirdetést, ezzel nagyobb elérést biztosítva. Így tehát rendkívül fontos a Facebook futó hirdetések folyamatos kezelése, monitorozása és felülvizsgálata a hosszú távú pozitív eredmények érdekében.

TIKTOK marketing

A TikTok marketing során terméke vagy vállalkozása népszerűsítése a jelenlegi legnépszerűbb közösségi média platformon történik, a TikTok felületén. Ez az online videómegosztó felület kiválóan alkalmas a közönség elérésének, a fogyasztói elkötelezettségnek és a kreativitásnak a növelésére. A rendkívül népszerű közösségi-média alkalmazás sikere a figyelmet megragadó vizuális elemek (videó, zene, hang) alkalmazásával történő tartalmak létrehozásában rejlik, mely magas szintű érzelmi kapcsolatot alakít ki a nézőkben. A platform a felfedezésre van optimalizálva, ami hosszabb használati időt és magasabb elkötelezettséget eredményez a felhasználók irányából. Jelenleg a TikTok biztosítja a legmagasabb elköteleződési arányt egy posztra vetítve a közösségi médián belül. Ez a maximális éberség garantálja, hogy nem kell a nézők figyelmét hajszolni. Más közösségi-média alkalmazásokkal szemben előny, hogy akár egy nulla követővel rendelkező TikTok fiók is generálhat több milliós nézettéget, mivel nem a követők és a közzétett tartalmak szerint rangsorolja a felület a hírfolyamokat. Továbbá legnagyobb erőssége még a felületen való marketingnek a képernyőn való 100%-os megjelenés, amely növeli a képernyőn keresztüli meggyőzés lehetőségét.

tiktoktiktok marketing

A TikTok marketing segít a vállalat által közvetíteni kívánt üzenetet a felhasználók által generált tartalmak stílusához igazítani, ezzel minél célravezetőbb hirdetéseket létrehozva. A hirdetés jellegének az adott kampány üzenetéhez, a megszólítani kívánt nézőkhöz és az aktuális trendekhez is igazodnia szükséges. A felület végtelen számú lehetőséget kínál, a tartalmak megalkotásában a kreativitás szab határt. Trend vezérelt organikus tartalmak létrehozásánál egy trend létrehozása vagy követése a cél, ezzel potenciális ügyfelek sokaságához eljutva. A népszerű hashtagek megfelelő használatával könnyebben jut át az üzenet a fogyasztókhoz. A kampány mondanivalójának közvetítéséhez TikTok influencereket is be lehet vonni, ám csak és kizárólag részletes kutatómunkát követően. Ezen felül a TikTok üzleti felhasználói TopView hirdetéseket, In-Feed hirdetéseket, Brand Takeover hirdetéseket, Branded Effects és Branded Hashtag kihívásokat is létrehozhatnak a siker érdekében. Amint látható rengeteg fajta tartalom alkotható, ám a vállalathoz igazodó stratégia alkalmazásához fontos tisztázni az elérni kívánt eredményeket és felmérni a piacot. A verseny folyamatos változékonysága miatt az aktivitások és a reakciók állandó nyomon követése és ellenőrzése meglehetősen nagy részét teszik ki a munkának, melyet ajánlatos szakemberre bízni a befektetés jövedelmezősége érdekében.

Piackutatás

A piackutatás egy információgyűjtés az iparági és piaci környezetről, a piacot befolyásoló tényezőkről, az ügyfelekről és a versenytársakról. A piackutatási célja, hogy megértse a fogyasztók szokásait, igényeit és véleményüket, ezzel segítve vállalkozását a megfelelő tervezésben és stratégiák kialakításában. Ezen adatok segítségével csökkentheti a meghozandó döntésekkel kapcsolatos bizonytalanságot és növelheti vállalkozása sikerét.

Segítségével megtudhatja, hogyan érzékelik vállalatát potenciális és jelenlegi ügyfelei, ezáltal segít az ön által elvárt márkaimázst kialakítani bennük célzott marketinggel. A kutatással kideríthető a fogyasztók elégedettsége és az általuk elvárt igények vállalkozása, vagy azon belül egy termék/szolgáltatás iránt. Ezen konkrét elvárások felmérése segít a preferenciáknak megfelelő termékfejlesztésben, csökkentve az ügyfélvándorlást és növelve az ügyfélelégedettséget. Az ügyfelek igényeinek megértésével előrejelzéseket készíthet, mely segíti az optimális készlet meghatározását vagy a jövőbeni értékesítési stratégia változtatását. A megfelelő tervezés, szervezés és erőforrás ellenőrzés révén segíti az üzletfejlesztést, melynek köszönhetően megfelelő időben, megfelelő helyen, megfelelő termékkel tudja kielégíteni a konkrét igényeket. Versenyelőnyre tehet szert összehasonlító tanulmányok elvégzésével hiszen vállalkozása számára olyan üzleti stratégiákat dolgozhat ki, melyek segítségével versenytársai előtt maradhat. Ezen felül meg tudja határozni, hogy vállalata milyen gazdasági sikerrel vagy kudarccal járhat, új piacra lépés vagy új termék/szolgáltatás bevezetése esetén, ezzel biztosítva döntésének biztonságát a végrehajtandó intézkedésekben.

piackutatásversenytárs

Az adatok begyűjtése történhet meglévő információk összegyűjtésével és kielemzésével, illetve saját kézből történő adatfelvétellel. Az elsődleges vagyis primer eljáráson belül két csoportot különböztetünk meg: a kvalitatív és a kvantitatív kutatásokat. A kvanitatív a mennyi kérdésre keresi a választ, mely több adatot szolgáltat rendelkezésünkre ám a válaszok mögötti ok sokszor nem kerül felszínre, így ezt felszínesebb. Ilyen például egy kérdőíves megkérdezés vagy a korrelációs kutatás. Ezzel szemben a kvalitítív kutatásokkal bár kevesebb személytől, de sokkal mélyrehatóbb információkat tudhatunk meg, ezzel a miért kérdésre is válaszokat kapva. A különböző egyéni és csoportos interjúk, asszociációs technikák és a mapping tartozik ide. Másodlagos vagy más néven szekunder kutatás esetében a már mások által kutatott adatokból tudunk összefüggéseket kinyerni. Ilyenek például a statisztikák, tanulmányok, a szaklapok vagy különböző kutatóintézetek anyagai. Sokszor azonban mindkét kutatási formára ajánlatos alapozni, hiszen az adja a legátfogóbb képet egy-egy fontosabb döntés meghozatalához, ám olykor az adatok időbelisége jobban támaszkodhat a saját maga által készített kutatásra/kutatásokra. Az adott feltáró munka beazonosítását és lebonyolítását azonban bízza szakemberre, ugyanis rendkívül érzékeny a megfelelő módszer kiválasztása és az adatok begyűjtése. Egy esetleges rosszul választott kutatás vagy elferdített eredmény pedig visszafordíthatatlan károkat okozhat vállalkozásában.

Versenytárs elemzés / Konkurencia felmérés

A versenytárs elemzés egy olyan folyamat, mely során az iparágban működő hasonló vállalatokat mérjük fel, ezzel betekintést nyerve piaci jellemzőikre. A konkurenciaelemzés fő célja tehát a versenytársak piaci részesedésének, stratégiai helyzetének, erősségeinek, gyengeségeinek, árképzésének, marketingjének, értékesítési megközelítésének, megkülönböztető jellegének és vásárlói elégedettségének felmérése. A folyamatosan változó, élesedő piaci környezetben való érvényesüléshez elengedhetetlen a mélyreható ismeretek birtokában lenni vállalkozása fő versenytársairól. Ezen ismeretekkel piaci előnyökre tehet szert termékei és szolgáltatásai javításánál. Azonban nem csak új vállalkozás létrehozásánál vagy új piacra lépés esetén ajánlatos elvégezni a kutatómunkát, hanem rendszeresen (akár fél évente) a konkurenciák taktikájában lévő változások és az új belépők monitorozásának érdekében. A folyamatosan változó piaci helyzet rendszeres figyelésével könnyebben felismerhető a vállalkozása által eddig alkalmazott stratégia gyengeségei és gyorsabban javítható üzleti modellje.

A versenytárs elemzés számos előnnyel jár. Segítségével kiaknázatlan piaci réseket és potenciális fenyegetéseket tud felfedezni, emellett pedig ügyfelei problémáit magasabb szinten tudja kielégíteni, mint versenytársai. Óriási verseny előnyre tehet szert, mivel a folyamatosan változó ügyfél elvárásokhoz a lehető leggyorsabban tud alkalmazkodni a begyűjtött információk és előrejelzések alapján. A helyettesítő és kiegészítő termékek felfedezésével portfóliója kibővítésére és kölcsönös együttműködések kialakítására is lehetősége adódik. Segítségével meghatározható új ügyfelek bevonzására alkalmazható árstratégia és olyan zökkenőmentesebb ügyfélút, amely a fogyasztókat vásárlásra készteti. Közvetve ezen tevékenységek márkahűséget alakítanak ki a fogyasztókban, vállalkozása piaci részesedését növelve. Olyan marketing csatornákat is felfedezhet, ahol még versenytársai nincsenek jelen vagy, ha jelen vannak egy megkülönböztető stratégia beazonosításában nyújthatnak támogatást. A versenytárs elemzés óriási előnye, hogy segítségével könnyebben meghatározható a vállalat versenytársaitól megkülönböztető értékajánlata. Ennek köszönhetően pedig fókuszba helyezheti jövőbeni egyedi értékesítési ajánlatának finomhangolását. A márka referencia értékének létrehozása mellett a kereslet növekedési tendenciájára és a trendek beazonosítására is alkalmazható. Azonban ne feledje, hogy az adott kutatómunka jellege csak és kizárólag megfelelő szakértelemmel készülhet és személyre szabott módon alkalmazható, hiszen a begyűjtött adatokból való következtetések levonása igen sok szakmai tudást igényelnek. Ugyanakkor kulcsfontosságú lépés vállalkozása fejlesztése érdekében kiadásokat áldoznia egy átfogó versenytárs elemzés elkészíttetésére.

E-mail marketing

Az e-mail marketing a marketing egyik formája, amellyel az Ön jelenlegi és potenciális ügyfeleinek figyelmét tudja felkelteni célzott e-mailek küldésével. Általában új termékek bevezetésénél vagy egy promóciós időszak elején szokták kiküldeni ezeket az e-maileket a vállalatok. Egy megfelelő e-mail marketing sokat segíthet a márkaépítésben, márkahűség kialakításában, elköteleződés szorosabbá tételében és a vállalat bevételeinek növelésében. Fő célkitűzése az ilyen e-maileknek általában a jelenlegi vagy potenciális ügyfelek figyelmének felkeltése a vállalat által kínált termékek iránt, ezzel vásárlásra ösztönözve őket. Ezen fajta kapcsolatfelvétel szorosabb kapcsolatot alakít ki a márka és az ügyfélkör között, így ez rendkívül érzékeny marketingnek számít.

Kivitelezése sok időt és energiát vesz igénybe, ám megtérülése igen sikeres, így megéri a befektetett energia. Megtervezése függ az elérni kívánt eredménytől, a címzettekkel való kapcsolat szorosságától, a mondanivaló intenzitásától, a célcsoport adottságaitól és még sok egyéb tényezőtől. Az üzenet megfelelő átadásához. a tartalomnak lényegre törőnek és figyelemfelkeltőnek kell lennie, ezen világos kommunikációval bizalmat kialakítva a címzettekben. A szöveg megfogalmazásán felül a design kialakítása és az időzítés is nagyban különbözik az elérni kívánt céltól és a célcsoporttól függően. Mindezeket együttesen és emellett még számos más tényezőt is mérlegelni kell az adott szándékhoz mérten, mely teljesen egyedivé tesz minden sikeres e-mail marketinget.