Mi a sikeres Facebook kampány két elengedhetetlen összetevője? Optimalizált kampány kezelés és eredményes marketingstratégia, ami pontos célközönség meghatározásra épül.
Milyen lépésekben tudunk a Facebook kampánykezelés során segíteni?
Induló konzultáció – felmérjük az igényeket, megismerjük a vállalkozást és kitűzzük az üzleti célokat, egyeztetjük a terveket
Értékesítési felület és piaci rétegek felmérése, elemzése – megvizsgáljuk az értékesítési felületeket, felmérjük a konkurencia tevékenységét
Vásárlóierő (célközönség) felmérése, beállítása – elemzést készítünk a lehetséges vásárlói csoportokról, majd az eredmények alapján határozzuk meg a pontos célközönséget
Facebook oldal elkészítése, beállítása – létrehozzuk a vállalkozói oldalt a cég adataival
Facebook Pixel, követőkódok beállítása – beállítjuk a szükséges követőkódokat a vállalkozás érékesítési felületein
Költségek, kampányok, stratégiák megtervezése és elkészítése – az elemzésekből kampánykezelési terveket és stratégiai javaslatokat készítünk
Monitorozás, folyamatos analízis – a futó kampányokat folyamatosan megfigyeljük és rendszeresen készítünk elemzéseket (riportokat)