Online és offline marketing összekötése. Mégis hogyan?


A marketing stratégiák összekötésének lehetőségei szinte végtelenek. A cél az, hogy a célközönséget minél hatékonyabban elérjük, és egy összehangolt marketingkampányt hozzunk létre. A tökéletes marketing kampánynak egységes online és offline eszközökkel kell rendelkeznie.

offline marketingFelsorolok 10 alapvető lehetséges összeköttetést az online és az offline marketing témakörében.

  1. 1.QR-kódok használata: A QR-kódok segítségével az offline reklámokban megjelenő információk könnyen elérhetők lesznek az online térben.


  2. 2.E-mail lista építése: Az offline eseményeken résztvevők e-mail címét gyűjthetnek, hogy később kapcsolatot tarthassanak velük az online térben.


  3. 3.Hivatkozások az online csatornákra: Az offline reklámokban hivatkozhatnak az online csatornákra, amelyeken a célközönség további információkat találhat.


  4. 4.Szociális média integráció: Az offline reklámokban használhatnak szociális média felhasználói azonosítókat, amelyek segítségével a célközönség könnyen megtalálhatja a cég szociális média oldalait.


  5. 5.Online kuponok offline használata: Az online kuponokat elküldhetik az offline eseményeken résztvevőknek, hogy azokat offline boltokban használhassák fel.


  6. 6.Offline események online megosztása: Az offline eseményeket közvetíthetik az online térben, hogy a célközönség, akik nem tudtak ott lenni, is részt vehessenek.


  7. 7.Cross-promotion: Az offline és online csatornák között cross-promotion tevékenységet végezhetnek, amelynek során a cég az online csatornáin hirdeti az offline eseményeket, és fordítva.


  8. 8.Offline reklámok digitális nyomon követése: Az offline reklámokat digitális kódokkal vagy QR kódokkal elláthatják, amelyek segítségével nyomon lehet követni azok hatékonyságát.


  9. 9.CRM integráció: Az offline és online adatokat összekapcsolhatják egy CRM rendszerrel, amely segítségével a cég jobban megismerheti a célközönségét és személyre szabott ajánlatokat készíthet.


  10. 10.Interaktív offline események: Az offline eseményeket interaktívvá tehetik az online csatornák használatával, például az Instagram- vagy Facebook-live funkcióval, amelyek segítségével a résztvevők valós idejű kommunikációban is részt vehetnek az eseményen.
    "Személyre" azaz vállalkozásra szabott egyedileg kidolgozott szolgáltatásokkal mi is tudunk szolgálni ami elérhető ITT




Címkék: offline marketing, online marketing, marketing


Szerző: Csehi Ádám

Feliratkozás hírlevélre


Ha szeretne még több hasznos marketing anyagot, vagy egyszerűen kíváncsi az írásainkra, akkor iratkozzon fel csatornánkra.








Az induláshoz néha már ez is elég: Marketing tanácsadást

Webshopot szeretnél? Akkor ezt látnod kell !

Rengeteg Marketing eszköz áll rendelkezésünkre

Kiváncsi vagy mennyi és milyen területen szereztünk referenciákat?

Azok a bizonyos árak, csomagban olcsóbb?